Nieuw COVID-19-moratorium is thans wet geworden
Eerder berichtten wij u al over het ontwerp, thans over de afkondiging op 20 december 2020 van de wet houdende diverse tijdelijke en structurele bepalingen inzake justitie
Om onze klanten in een veilige omgeving te kunnen ontvangen, hebben we een aantal aanpassingen uitgevoerd en zullen we de maatregelen die de overheid in het kader van COVID-19 oplegt, naleven.
Zo vinden enkel korte, essentiële vergaderingen die niet vanop afstand georganiseerd kunnen worden, fysiek plaats in onze kantoren. Onze medewerkers respecteren hierbij steeds de opgestelde hygiënevoorschriften en social distancing maatregelen. Vergaderingen gaan enkel door in de vergaderzalen die aangepast zijn aan de sociale afstandsmaatregelen. Bij aankomst op kantoor is er eveneens ontsmettingsmiddel voorzien waar bezoekers de handen kunnen ontsmetten.
Voor vergaderingen waarbij fysiek contact niet noodzakelijk is, benutten wij zoveel mogelijk online en telefonische vergadertools.
Verder blijven onze advocaten hoofdzakelijk thuiswerken en blijven zij bereikbaar via hun individuele e-mailadressen, via info@gsj.be of op het nr. +32 3 232 50 60.
Heeft u juridisch gerelateerde vragen m.b.t. de impact van de coronacrisis op uw dagelijkse activiteiten? GSJ advocaten staat steeds voor u klaar en staat u graag bij in deze onzekere tijden.
Eerder berichtten wij u al over het ontwerp, thans over de afkondiging op 20 december 2020 van de wet houdende diverse tijdelijke en structurele bepalingen inzake justitie
Op 17 december 2020 werd in de plenaire vergadering van de Kamer het ontwerp houdende diverse tijdelijke en structurele bepalingen inzake justitie
Vorige week werden door gouverneur Cathy Berx een aantal extra coronamaatregelen ingevoerd in de hele provincie Antwerpen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
In het weekend van 16 mei 2020 werd ons kantoor in de kijker gezet tijdens het Tv-programma "Alle Zaken op een Rijtje" van Kanaal Z.